Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit pivovaru
Mičková, Lucie ; Teplý, Petr (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci pivovaru Holba, a.s. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzu. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Na základě zjištěných skutečností, obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu a posunout ji o krok dál v dnešním mobilním světě.
Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o
Kilinger, Jan ; Michálek, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s teoretickými metodami k jejich dosažení. Druhá část je praktická a jsou v ní zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a stanovení vlastních návrhů. V závěru jsou zhodnoceny výstupy a uvedeny návrhy na rozvoj prodejních kanálů a lepší komunikaci se zákazníky.
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
Analýza trhu biopotravin v České republice a jejich cenový monitoring
Paulíková, Michaela
Diplomová práce na téma Analýza trhu biopotravin v České republice a jejich cenový monitoring se popisuje základní principy ekologického zemědělství a specifika výroby biopotravin. V práci jsou popsány kategorie bioprodukce v ČR a situace s trhem a spotřebou ve státech EU. V další části práce je zpracován přehled o producentech biopotravin v ČR. Hlavním cílem práce bylo provést cenový monitoring u vybraných druhů biopotravin na zvolené lokalitě a poté ceny porovnat s cenami potravin s původem z konvenční produkce. Dále jsou porovnány prodejní místa a cenové rozdíly u hlavních přímých a nepřímých distribučních cest. Jako doplněk experimentální části práce byla provedena s navrženou skupinou lidí degustace a zhodnocení vybraných druhů výrobků z ekologické a konvenční produkce. Z výsledků cenového monitoringu zde šetřených položek vyplývá, že biopotraviny jsou o 140 % dražší než konvenční potraviny. Při porovnání rozdílů u přímých a nepřímých distribučních cest, byly zjištěny velké cenové rozdíly. Např. biobrambory z prodeje ze dvora jsou o 170 % levnější než prodávané biobrambory ve sledovaných obchodech. Při degustaci a zhodnocení vybraných druhů potravin, získaly vyšší hodnocení biopotraviny. Celkově pak obdržely hodnocení 46,87 % a konvenční potraviny 45,99 %.
Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o
Kilinger, Jan ; Michálek, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s teoretickými metodami k jejich dosažení. Druhá část je praktická a jsou v ní zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a stanovení vlastních návrhů. V závěru jsou zhodnoceny výstupy a uvedeny návrhy na rozvoj prodejních kanálů a lepší komunikaci se zákazníky.
Rozvoj obchodních aktivit pivovaru
Mičková, Lucie ; Teplý, Petr (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci pivovaru Holba, a.s. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzu. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Na základě zjištěných skutečností, obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu a posunout ji o krok dál v dnešním mobilním světě.
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
MRKÁČKOVÁ, Bohdana
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a řízení marketingových distribučních cest v podmínkách konkrétního podniku. Základním pojmem pro tuto diplomovou práci je marketing, od kterého se dále odvíjí další důležité pojmy. Cílem práce je zhodnotit současnou tvorbu a řízení marketingových distribučních cest ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení. Pro tyto účely byla vybrána výrobní společnost, která se specializuje na výrobu dveří a zárubní.
Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trendů v oblasti distribuce, které se vyskytují na německém trhu, a vyhodnotit jejich význam na retailovém trhu. První kapitola se věnuje problematice distribuce z teoretického hlediska. Analýza německé ekonomiky a retailového prostředí slouží jako základ pro další zpracování diplomové práce. Německý trh zažívá nárůst významu e-commerce a propojování jednotlivých distribučních kanálů. Na základě sekundárních dat je vytvořen přehled nejen o aktuálním stavu a trendech v distribučních cestách v oblasti retailové trhu, ale také o trendech budoucnosti. Celková analýza je na závěr doplněna o kvalitativní výzkum, jehož záměrem bylo zjistit potenciál využití aktuálních trendů.
Nástroje podpory prodeje v obchodních vztazích
Presová, Radmila
Tato disertační práce se věnuje obchodním vztahům mezi podnikatelskými subjekty (B2B), především pekařskými podniky a obchodními řetězci při navazování a rozšiřování obchodní spolupráce. Vyzvedává význam potravinářských vertikál, hodnotové řetězce a distribuční cesty, po nichž se uskutečňuje pohyb potravinářského zboží. Marketingové nástroje podpory prodeje vycházejí z obecného pojetí podpory, jako jakékoliv formy, pomocí, kterou jeden subjekt poskytuje subjektu druhému na předem stanovený účel. Práce seznamuje s cenou, jako významným a intenzivním faktorem marketingového mixu. U pekařských výrobků zkoumá, jak spolu s extenzivním faktorem, množstvím prodaného zboží, ovlivňuje tvorbu hrubého zisku, rozhodujícího ekonomického, agregátního podnikového ukazatele. Definuje životní cyklus pekařských produktů, atraktivnost produktů i nasávací oblast. Podrobně charakterizuje propagaci, kterou blíže přibližuje na přístupu akciové společnosti Penam, jako dominantním pekařským podnikem v České republice. Ke splnění cíle byl použit parametrický, neparametrický a semi-parametrický přístup k definování křížových efektů. Přínosy pro teorii a praxi řešené problematiky jsou shrnuty v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.